joi, 14 mai 2009

Nimeni de nicaieri...


De ce oamenii ajung sa-si puna capat vietii? Sa fie un moment spontan sau poate urmarea unui gand care ii urmareste de-a lungul timpului pana la infaptuirea actului respectiv? Nu stiu...
Dar vecinul meu m-a determinat sa scriu acest articol..pesemne ca el sunt multi...Rautatea umana nu are limite..ne vedem de vietile noastre si de grijile noastre si uitam de cel de langa noi. Facem un lucru bun doar atunci cand demonstram ceva,cuiva...altfel..nu prea avem de ce sa facem un lucru bun..
Vecinul meu a fost sofer..toata viata a muncit sa-si intretina familia : cei 2 baietii si o sotie care intre noi fie vorba ..n-a muncit niciodata. Si omul nostru, nea Ion, a muncit si a facut totul pentru familia sa..pe vremea lui 'Ceasca' era sofer pe camion, dupa revolutie, sofer de Maxi Taxi, as putea spune ca nu era un om citit,cult..dar avea un suflet bun, iar asta e un element care conteaza.Dar cum timpul trece si nu iarta pe nimeni..a ajuns sa iasa la pensie, o pensie pe care n-a vazut-o niciodata..veti intreba de ce? Ei bine, din cauza sotiei sale..Femeia aceasta toata viata l-a coordonat, l-a impulsionat si l-a controlat..a stat pe "urmele lui" de cand s-au casatorit pana cand..pana cand.Sotia lui a hotarat ca e mai bine sa-i revina ei pensia. Tot ea, vesnic nemultumita de el..de dimineata pana seara il certa si ii reprosa fel de fel de lucruri. De la 5 dimineata..se auzeau tipetele ei..injuraturile si felul urat in care ii vorbea omului care a intretinut-o toata viata ei. Si nea Ion..iesit la pensie, s-a demoralizat si mai mult..a luat-o pe calea bauturii ca sa mai uite de problemele de acasa..dar nu putea..acasa mereu era scandal si mereu el era cel vinovat.De multe ori dormea pe unde apuca, pentru ca sotie lui uita de el..si nu se mai deranja sa ii deschida usa de la intrare..Oricine l-ar fi vazut...n-ar fi dat 2 bani pe el..desi nu era un om sarac, dar din cauza neingrijirii si a sotiei..a ajuns intr-o stare deplorabila.Imi aduc aminte cum statea pe scara blocului..fumand tigara dupa tigara..eu ma duceam sa duc mancare la cateii din jurul blocului, iar el mereu venea sa-mi tina de urat..si sa mai schimbe 2 vorbe cu cineva. Poate ma admira in sinea lui..ca eu aveam grija de toate animalutele din jurul blocului, dar de el..n-avea grija nimeni..nici macar cei 2 baietii plecati inafara..ramas singur,...cred ca a decis sa- faca pe plac sotiei lui si sa se duca "dracului" cum mereu spunea ea..In cele din urma s-a sinucis , in subsolul blocului socand pe toata lumea, mai putin pe sotia lui. Saracul om..mi-am spus, a avut o viata chinuita si a cedat in cele din urma..Imi pare tare rau de el..mai mult pentru ca am vazut toate starile lui..si am citit tristetea lui si n-am facut nimic. S-a sinucis si in 2 zile l-a si ingropat..scumpa lui sotie, care inca se plangea ca a pus-o la cheltuiala! Ca pe un caine l-a ingropat..si la o saptamana fiul ei dadea petrecere de ziua lui..
Concluzia este ca..viata e nedreapta pentru unii oamenii..si doamne fereste sa nimeresti o femeie afurisita ! Femeile rele ruineaza totul..prin rautatea lor de-a dreptul demonica..barbatii,unii dintre ei..sunt firi slabe si cedeaza..pacat..pacat de nea' Ion.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu