luni, 21 decembrie 2009

In asteptarea Craciunului


Mos Craciun unde esti ? Daca anul asta vei veni…sa nu uiti ca astept sa-mi dai in dar un singur lucru, care intre noi fie vorba, nici macar nu este un lucru, ci mai degraba o emotie….
E emotie fara de care Craciunul, marea sarbatoare..n-ar fi decat un lucru banal…
Vreau sa-mi daruiesti emotia Craciunului ! Vreau sa retraiesc acea emotie ce in fiecare an imi incalzea sufletul in preajma ta…imi incalzeau sufletul acele zile minunate de Craciun…pentru ca le simteam adanc in fiinta mea…simteam in sufletul meu licarirea aceea a bucuriei pure de sarbatoare…
Pentru mine copil fiind, Craciunul era cea mai frumoasa sarbatoare…pentru ca eu aranjam bradul , pentru ca ieseam seara pe balcon si vedeam luminitile aprinse, pentru ca .puteam sa ies afara jucandu-ma in zapada pana inghetam..si puteam intra in casa incalzindu-ma langa bradul meu impodobit…si stateam uitandu-ma la el si la luminitile ce licareau….iar acea emotie…nu stiu daca vreun cuvant ar putea s-o descrie…ma gandesc…si-mi dau seama ca da ! Nici un cuvant n-ar putea-o descrie ! Pentru ca acea emotie unica din sufletul meu…era emotia Craciunului…era o stare de bine si de caldura launtrica pe care…o regaseam in sufletul meu pe atunci.
Si regret ca acum ma numesc adult si nu mai sunt copil….regret ca am ajuns sa o caut…si n-o mai gasesc…oricat as incerca s-o fac sa reinvie…imi dau seama ca e artificiala….si constat un lucru trist : cand eram micuta, n-aveam banii de astazi, nici toate cadourile , globuletele…si toate obiectele care fac referire la Craciun…dar sincer..nici n-aveam nevoie de ele…pentru ca aveam acea bucurie si emotie in suflet care umplea restul…sufletul meu fericit..imi era de-ajuns…Acum oricate as avea…si oricat de multe as cumpara….nimic nu-mi poate da starea aceea unica…iar aceasta constatare ma mahneste….
Acum ne organizam totul …pana si sarbatorile…nu mai stim sa traim pur si simplu..nu mai putem sa ne bucuram pentru ca am devenit adulti, sau poate grijile si realitatile cotidiene ne indeamna sa fim analitici,pragmatici si mai putini emotivi si sufletisti…
Ii invidiez pe toti copii ! Da ii invidiez pentru starile lor minunate…si ii invidiez ca maturizandu-ma nu mai pot trai ce traiesc ei !
Realitatea ne arata un Craciun comercial….un craciun al profitului, insensibil si lacom…un Craciun care te indeamna sa cumperi cat mai mult pentru a fi fericit si pentru a te simti implinit…Flerul afaceristului modern…a facut din craciun doar o alta modalitate de a face si mai multi bani….ei vand iluzii in fiecare noua jucarie pe care –o dau si cu fiecare noua reclama pe care o difuzeaza cu 2 luni chiar mai devreme de aceasta sarbatoare minunata…Iluzia ca ar putea crea superficial ceea ce in fond fiecare dintre noi cauta : Spiritul Craciunului !
Nu lasati pe nimeni si nimic sa va cumpere ceea ce se gaseste deja in voi…trebuie doar sa « scormoniti » in strafundurile fiintei noastre si sa regasiti bucuria de odinioara…..
Eu inca traiesc cu speranta ca o voi regasi ! Eu vreau sa cred in ea ! Sper ca anul acesta sa o simt din nou ca sa va pot spune din tot sufletul……Craciun fericit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu