vineri, 28 decembrie 2012

Raspuns ...la o intrebare

Azi nu e cea mai buna zi din viata mea, poate nici cea mai proasta...dar probabil ca asa sunt zilele fiecarui om..o imbinare de zile bune si rele..dar nu stiu...cred ca zilele mele sunt putin cam prea ...triste. Ma simt neinteleasa, trista...si singura. Poate sunt depresiva, sau poate ca Dumnezeu m-a parasit si m-am trezit asa cum sunt...singura. Inconjurata de oamenii, eu ma simt neinteleasa.. E ciudat sunt cel mai vesel om uneori si cel mai trist alteori...moment in care prefer sa fiu singura ca sa-mi pansez ranile, sa ma vindec si sa merg mai departe asa cum sunt in general...optimista si increzatoare. Totusi la sfarsit de an ma simt mai singura ca niciodata... In ce fel de lume m-am nascut ? Oare dragostea pe care mi-o doream nu exista ? Cred ca sunt blestemata...sa fiu mereu asa cum am fost...cred ca sunt blestemata sa imi caut iubirea peste tot si sa n-o gasesc..sau poate ca n-am s-o gasesc niciodata..si ar trebui sa incetez sa caut. Poate ca izvorul meu de iubire a secat..si nu sunt capabila sa iubesc si sa simt ceva...asemeni unei stanci de piatra, asa ma simt si eu...si ma doare. Nu cred ca mai am capacitatea sa iubesc sau poate ca ar trebui sa ma resemnez...cu neputinta mea de a putea iubi...poate ca nu am intalnit omul potrivit inca sau poate ca nici rabdare nu mai am sa-l intalnesc ..sau gandesc prea mult. Da, gandesc prea mult..si simt prea putin...si sunt o lasa, asa cum am fost mereu cand nu mi-am asumat iubirea...cand am vorbit atat de frumos despre ea, dar am fost o incapabila sa imi asum niste riscuri...si acum regret. Pentru iubire niciodata nu e prea tarziu, dar mi-e greu sa cred ca voi intalni acea iubire la care am visat o viata...din ce in ce mai greu. Pentru mine iubirea nu exista ! Iubirea la care am visat..n-a existat niciodata...pentru ca omul contemporan nu e capabil sa simta ceva! O nu ! Nu e capabil sa simta ceva in sufletul lui materialist si rece....am devenit avizi dupa averi, putere ...statut social...dar toate pentru ce? Ce ne ofera mai multi bani ? O falsa stabilitate in timp ! Ne ofera un patratel in care sa locuim comod o viata...si cand murim..suntem nimic.. Dar poate de asta sunt oamenii in ziua de azi atat de reci, atat de incapabili sa simta ceva, atat de ciopartiti sufleteste..pentru ca viata nu le-a oferit nimic...au invatat doar lectii dure sau poate ca au invatat sa nu mai simta nimic..sa se orienteze doar dupa criteriul materialismului..e mai comod asa. Nu cere sa-ti oferi sufletul pe tava...oricarui om.. Nu stiu...in ce lume m-am nascut...dar naiva cum am fost o viata...inca sper sa gasesc...un loc mai bun si mai frumos...in care sa-mi odihnesc sufletul...si sper sa invat ceva...dar cred ca n-am sa invat niciodata sa fiu altfel...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu