miercuri, 25 decembrie 2013

Cea mai frumoasa urare de Craciun ...

Postez cea mai frumoasa urare primita de Craciun : Draga mea verisoara.......printre atatea cate erau de facut am gasit un moment de repaus ca sa iti scriu sau mai bine zis sa-ti transmit cateva ganduri prin acest mesaj.Iti doresc sa simti Craciunul acesta in modul cel mai copilaros,pentru ca doar asa mai reusim sa mai mai punem un glob in bradut cu sufletul,sa tresarim la un colind vechi atunci cand ii auzim la usa pe colindatorii inghetati sau sa ramaneam surprinsi ca ne da o lacrima din senim la auzul unui colind..mie sincer mi s-a intamplat sa am ochii inlacrimati cand ne-au colindat cei mici la facultate.Mi-am dat seama cat de repede a trecut inca un an,ca nisipul din clepsidra s-a scurs,dar sa nu uitam ca nisipul e de fapt in pumnii nostri iar el se scurge in functie de faptele noastre...printre micile firicele de nisip s-au strecurat bucuriile noastre,realizarile din acest an,zambete,sperante,dezamarigi,regrete mai mult sau mai putine,dar sa intorcem clepsidra,sa o redenumim 2014 si alaturi de ea sa punem o ciubotica in care sa ne scriem dorintele soptite la ceas de seara,intr-un glas surd incat numai Mosul sa le poata auzi. Iti doresc ca de fiecare data sa pasesti cu incredere in ceea ce-ti propui sa realizezi,sa crezi in ceea ce faci,sa te bucuri din inima de ceea ce ai langa tine,de iubirea pe care o primesti pentru ca ea exista fara ea soarele s-ar fi inegrit...iar noi suntem partasii fiecarui licar din acest minunat sentiment. Craciun fericit!! pss....daca vei respecta conditiile de mai sus Mosul va trece pe la amandoua in acelasi timp,iar in modul acesta vom fi mai aproape,iar eu voi primi forta necesara sa imping si anul acesta bagajele lui bunica sau poate voi apela la o roaba..........:)))ha-ha-ha tee puuup si te imbratisez cu dor.. P.S.: da! ai dreptate cu cat crestem...devine greu sa ne mai intram in pielea unui copil...dar nu imposibil...poate ar trebui sa ne reinventam mereu de Craciun si nu doar...ca sa intelegem esenta.. te pup si multumesc mult...esti talentata ! te pup ! Craciun fericit !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu