sâmbătă, 13 septembrie 2014

Atunci...am inteles

Ma obsedeaza ideea de relatie perfecta... Ma pun pe ganduri relatiile de iubire..dintre doi oamenii de sex opus.. Nu gasesc raspunsuri la multele mele intrebari...si probabil ca le voi gasi, undeva la final..de experiente..si experimente existentiale.. Dar caut acele raspunsuri..si stiu ca fiecare clipa ce mi-e data..e o bucurie si o noua sansa de a mea cunoaste pe mine si a cunoaste noi mentalitati.. Cred ca imi pierd vremea si imi tocesc gandurile daca stau si analizez prea mult, prea mult..obsesiv de mult..apoi imi zic ca nu merita..apoi ma gandesc ca aberez ..pentru ca..asta e adevarul...dar aberez ca sa ma descopar eu in alta forma.intr-o noua forma..mai buna. Ideea este ca am renuntat ...am renuntat sa ma lupt..pentru ca iubirea nu e o lupta..si cine crede ca lupta pentru sentimente sau crede ca trebuie sa traga cu dintii..pentru a fi fericit..se inseala.. Nu poti lupta pentru cineva...eu una nu pot..nu pot..sa fiu altcineva, sa joc un rol, sa nu fiu eu..sa nu ma regasesc..doar ca sa-l pot pastra pe cel de care-mi place..nu pot. Adu-ti aminte ce te-a atras, pentru ca ceea ce te-a atras..la un moment dat va disparea...adu-ti aminte sa nu te increzi in vorbe, sunt oamenii care mint mult...mult de tot..si te vor bulversa...adu-ti aminte ca dragostea e ceva frumos...si nu merita falsificata... E frumos sa te indragostesti...dar cand iti trece..si te trezesti..nu stii pe cine sa dai vina..pe tine, pe el..pe destin...?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu