miercuri, 7 ianuarie 2009

Nu stiu...

Nu stiu ce titlu sa folosesc pentru inceput...intr-o lume in care fiecare om are o stofa de scriitor,poet..sau si mai rau decat atat...muzician..inseamna ca fiecare poate sa scrie si fiecare poate sa citeasca...diferenta , daca exista una, o va face..doar continutul sau de ce nu propriile opinii si pareri..
Ca sa trec de aceste introduceri care nu-mi plac..m-am gandit si eu sa intru in randul celor care scriu aici..de ce? ..pentru ca m-a tentat ideea si am vazut si la altii..iar la noi merge treaba asta..vezi la altul, te tenteaza si vrei sa ai si tu...ei bine cam asa ceva si in cazul meu :)))
Nu imi fac ganduri sinucigase..n-am pretentii de prea multi cititori..dar si aia putini care vor fi, daca vor fi..mi-ar place sa inteleaga ceva din ceea ce scriu...daca reusesc sa transmit ceva , atunci acel mesaj pe care l-am transmis ma face fericita si multumita..
Daca voi intalni oamenii care vor si sunt dispusi la discutii...ii astept cu cea mai mare placere..sa facem un schimb de idei...
Ca sa termin cu toata harababura asta..o sa scriu aici..cam tot ce am scris eu de-a lungul timpului..si bineinteles voi scrie si mai departe intamplari din viata mea plus concluziile trase in urma unor astfel de intamplari..pentru ca imi place mult sa filozofez..prababil ca foarte des o sa "bat campii" in cautarea unui raspuns sau in rezolvarea unei dileme...dar daca e gratis..si imi face placere..e ok!
Si cam atat.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu