joi, 19 februarie 2009

Nevoia de afirmare !


M-am tot uitat..am tot vazut..m-am gandit si am ajuns la o concluzie..majoritatea oamenilor au nevoie de afirmare,au obsesiva nevoie sa iasa in evidenta..sa devina si ei ceea ce au devenit si altii:faimosi ! Au vise de genul asta..si atunci un mod simplu de a "deveni cineva" este ...internetul ! Ironic sau la modul cel mai serios..internetul ofera o sansa pentru fiecare om de pe planeta...ca de la Polul Nord pana la Polul Sud..si de la Est la Vest..oamenii comunica prin intermediul internetului,asta nu mai reprezinta un semn de mirare..ci o realitate a vremurilor in care traim..dar ce ne facem fratzilor cu sutele de oamenii care vor sa fie vedete,n-ai ce sa le faci,n-ai ce sa le spui...ei se cred si vor sa fie altcineva decat ceea ceea ce sunt.Fiecare se crede mai interesant daca posteaza o poza interesanta,daca este cunoscut in vreun fel anume...fetele majoritatea lor..vor sa iasa in evidenta cu o atitudine sexy..care atrage sigur privirea unor barbatii dornici sa se masturbeze ori poate sa isi clateasca ochii in vreun decolteu postat pe internet, iar baietii? Se cred undeva intre Morandy si..vreun Casanova de moda noua...nu vreau sa generalizez,chestia asta nu e valabila pentru toata lumea...dar din cate am vazut eu..niste lucruri sunt in comun: dorinta de a evidentia bogatia (ceva gen:eu sunt marele barosan si tu esti micul sarantoc),hainele...care trebuie musai de firma sa fie ! altfel...ce sa cauti man? ce sa cauti pe 'aci? ) si freza...parul..toti au frezele gen Morandy..ei se cred originali,dar de fapt sunt o mica copie a altora mai mari decat ei..dar daca prin toate aceste lucruri au si eu putina faima,atunci totul e Ok! Observ dorinta asta de a fi original...fiti seriosi fratzilor ! Dati-va cu apa pe fatza ,ca in nici un caz nu veti fi originali..imbracandu-va ca nu stiu ce vedeta,sau aranjandu-va parul dupa nu stiu ce moda lansata de nu stiu ce cantaret.Nu va imbatati cu apa rece,nu va credeti ceea ce nu sunteti si nu veti fi vreodata...mai bine fiti voi si nu vreo copie de-a nu stiu cui .....
Poate e si nevoia de comunicare,avem nevoie de comunicare iar internetul este un mod facil de a ne asigura acest lucru..dar de aici si pana la falsele impresii pe care ni le cream despre noi...e doar un mic pas..iar o data facut pasul..ati devenit banali

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu