joi, 19 februarie 2009

O intrebare..

Cand demnitatea bate la fereastra constiintei...ce ii raspunzi? Ii vei deschide geamul s-o primesti...sau o vei alunga....ca si cum straina ti-ar fi tie ? Alegi ce vrei...caci liber esti sa faci ce vrei....dar eu am micile mele nedumeriri...am avut parte de...lucruri care ...se bateau cap in cap....fie vorbele erau contrar faptelor....si cam asha s-a intamplat....a innebunit lumea sau eu? Sunt eu anormala sau asist fara sa vreau la lucruri ce mi se par anormale? Sunt prea rigida ? Sunt de moda veche ? Nu stiu...dar tare as vrea sa aflu si parerile altora...cand judeci corect si faci lucrurile stramb ...asta cum se mai numeste ?
Am vazut un tip...care urma sa-si insele iubita...cu o gagica agatzata intr-un mall...ea era departe de el....el chipurile isi traia viata cu 1000 la maxim...si cu zambetul pe buze...a inselat-o...cu o seara inainte vorbind la telefon...i-a spus :Te iubesc !
Concluzia....poti sa mai crezi cand cineva iti spune :te iubesc??????????? Nu! Nici vorba....vorbele sunt de argint iar faptele sunt de aur...


In alta zi....eram toti la o masa....amici cu toti...EL o tinea pe EA ..de mana...langa el un altul care urma sa se casatoreasca...El s-a gandit sa-i dea un sfat intelept: Sa-ti respecti nevasta si s-o iubesti !!! M-am uitat o clipa la mana lui...purta verigheta...si totusi statea imbratisat cu EA,amanta....si dadea sfaturi legate de sotie !?!?!?!
Concluzia....lumea a luat-o razna....rau de tot !!!! Dar asta a fost cea mai tare faza...sa fii de mana cu amanta,cu verigheta pe deget...si sa dai sfaturi legate de casatorie....cat de ........sa fii ???? Nu stiu....No comment !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu